DIY Electric Car Forums banner

Van plan om een elektrische auto te maken van onderdelen van de sloop. Welke motorcontroller?

2 reading
4K views 11 replies 5 participants last post by  Daniel.Nathan  
#1 ·
Hallo, mijn naam is Ronnie, 26 jaar oud en ik kom uit Nederland.

Na het lezen van verschillende onderwerpen, ben ik tot de conclusie gekomen om mijn eigen elektrische auto te bouwen.

Ik heb zelf veel ervaring in het mechanische gedeelte, ik ben een paar jaar automonteur geweest en ik heb ook een garage die ik kan gebruiken voor de ombouw.

Ik heb nu een Peugeot 206 gekocht voor 100 euro. En ik zal binnenkort op zoek moeten gaan naar elektromotoren van een vorkheftruck.

Iemand suggesties voor een controller? Is die van een Prius bruikbaar?

Dit zijn 2 verschillende motoren, suggesties? Welke te kiezen?

"Bedankt
R.

Image

Image

#9 ·
niemand ?
Het was Paasweekend, de meeste mensen waren op familiebezoek.
Nu ben ik op zoek naar een goedkope motorcontroller. Heeft iemand een idee? Uit een Prius is geen optie die ik heb gezien.